Przejdź do treści

Kurs Copywriting od podstaw PLUS

Categories: copywriting, pisanie
Lista życzeń Share
Share Course
Page Link
Share On Social Media

What Will You Learn?

  • pozyskiwanie klientów na teksty
  • utrzymywanie długofalowych współprac
  • tworzenie portfolio
  • wycena pracy
  • planowanie pracy z tekstem
  • specjalizacja w copywritingu
  • sposoby rozliczenia z klientami
  • ustalenia i umowy z klientami
  • wprowadzanie zmian i poprawek w tekstach dla klientów
  • przygotowanie i analiza briefu
  • zakres pracy copywritera
  • research
  • poprawność i redakcja
  • formatowanie tekstów
  • teksty wizerunkowe
  • teksty sprzedażowe
  • teksty blogowe i SEO
  • teksty do social mediów
  • opisy produktów
  • maile I newslettery
  • porządkowanie zleceń i pracy
  • narzędzia przydatne do pracy

Course Content

Moduł 1: Zanim zaczniesz pisać, czyli jak wygląda praca copywritera (lub WA o specjalizacji copy)
Moduł 1 to potężna dawka wiedzy kulisach o pracy copywritera – tworzeniu portfolio (nawet, jeśli nie masz jeszcze żadnych realizacji), pozyskiwaniu klientów i rozliczaniu z nimi, specjalizacji, wycenie oraz terminach. Zanim jednak przejdziemy do konkretów, czeka na Ciebie pierwsza lekcja, z której dowiesz się, jak poradzić sobie z wątpliwościami i przeciwnościami.

Moduł 2: „Wszystko już wiem i mam pierwsze zlecenie – co teraz?!”, czyli kilka słów o obsłudze klienta
W module 2 pomówimy bardziej szczegółowo o obsłudzie klienta. Dowiesz się z niego, jak stworzyć brief, czy musisz podpisywać z klientami umowę i co powinna zawierać, jaki zakres zmian i poprawek zaoferować klientowi w cenie zlecenia, jak skutecznie poprosić klienta o zostawienie opinii i/lub zachęcić do dalszej współpracy oraz co zrobić, jeśli Twoja praca nie spełniła oczekiwań klienta.

Moduł 3: Wreszcie możemy zacząć mówić o pisaniu
Z modułu 3 dowiesz się, co dokładnie leży w zakresie obowiązków copywritera, czego nie musi lub nie powinien robić sam oraz jakimi dodatkowymi umiejętnościami może przyciągnąć klientów. Opowiem Ci o narzędziach, z których warto korzystać w pracy, o roli researchu, poprawności językowej, redakcji tekstów oraz mitycznym „lekkim piórze” – skąd się bierze i czy każdy je ma.

Moduł 4: Teksty wizerunkowe
Moduł 4 to nic innego, jak nauka pisania tekstów wizerunkowych i marketingowych – niezwykle ważnych dla każdej marki. Poznasz w nim najważniejsze zasady i triki, o których warto pamiętać, tworząc treści zarówno dla swoich klientów, jak i na własne potrzeby.

Moduł 5: Teksty sprzedażowe
Moduł 5 to nic innego, jak nauka pisania tekstów sprzedażowych. Poznasz w nim najważniejsze zasady i triki, o których warto pamiętać, tworząc treści zarówno dla swoich klientów, jak i na własne potrzeby.

Moduł 6: Teksty blogowe i SEO
Moduł 6 to nic innego, jak nauka pisania artykułów blogowych zgodnie z zasadami SEO. Poznasz w nim najważniejsze zasady i triki, o których warto pamiętać, tworząc treści zarówno dla swoich klientów, jak i na własne potrzeby.

Moduł 7: Teksty do social mediów
Moduł 7 to nic innego, jak nauka pisania treści na profile marek na portalach społecznościowych. Poznasz w nim najważniejsze zasady i triki, o których warto pamiętać, tworząc treści zarówno dla swoich klientów, jak i na własne potrzeby.

Moduł 8: Opisy produktów
Moduł 8 to nic innego, jak nauka pisania opisów produktów fizycznych i cyfrowych do sklepów online. Poznasz w nim najważniejsze zasady i triki, o których warto pamiętać, tworząc treści zarówno dla swoich klientów, jak i na własne potrzeby.

Moduł 9: Maile i newslettery
Moduł 9 to nic innego, jak nauka pisania zwięzłych maili informacyjnych oraz angażujących newsletterów. Poznasz w nim najważniejsze zasady i triki, o których warto pamiętać, tworząc treści zarówno dla swoich klientów, jak i na własne potrzeby.

Moduł 10: Potrafisz pozyskiwać klientów i tworzyć teksty – czas nauczyć się planować i porządkować pracę
Moduł 10 to prawdziwa gratka dla osób, które mają problem z planowaniem pracy i porządkowaniem zleceń. Pokażę, z jakich narzędzi i w jaki sposób sama korzystam, aby nie pogubić się w mailach i plikach.

Student Ratings & Reviews

No Review Yet
No Review Yet