Przejdź do treści

Standardowy czas realizacji zlecenia wynosi do 14 dni kalendarzowych. W przypadku dłuższego czasu realizacji informuję o tym przed przyjęciem zlecenia.

Zlecenia wyceniane są za 1000 zzs (znaków ze spacjami) lub za całość.

W przypadku wyceny za 1000 zzs przed przyjęciem zlecenia do realizacji podaję orientacyjną kwotę. Ostateczna wartość zamówienia jest zależna od dokładnej długości stworzonych tekstów. Jeśli masz ograniczony budżet lub oczekujesz tekstu „nie dłuższego, niż X zzs” – napisz o tym od razu, a ja się dostosuję.

Wszystkie wytyczne – temat, tytuł, preferowana długość tekstu, frazy kluczowe, inne wymagania – prześlij na początku, najlepiej w jednej wiadomości.

Na akceptację gotowego tekstu czekam 3 dni robocze. Po tym czasie uznaję, że zlecenie zostało zaakceptowane, wystawiam fakturę i czekam na płatność.

Pierwsza seria poprawek jest bezpłatna. W jej zakres wchodzi naniesienie zmian w gotowym tekście (zmiany mogą dotyczyć maksymalnie 20% tekstu) oraz dopisanie nowego tekstu o łącznej długości maksymalnie do 500 zzs.

Kolejne poprawki są płatne (dopłata dotyczy dopisanych zzs) zgodnie z ustaloną stawką.

W przypadku skrócenia tekstu w ramach poprawek cena nie jest redukowana. Obowiązuje cena za pierwszą (dłuższą) wersję tekstu oraz dopłata za dopisane zzs zgodnie z ustaloną stawką.

Po wykonanym zleceniu wystawiam fakturę bez VAT. Czas na wykonanie płatności do 5 dni roboczych od momentu otrzymania faktury.

Podjęcie współpracy i przekazanie zlecenia do realizacji jest równoznaczne z akceptacją powyższych warunków. Wyjątkiem jest sytuacja, w której klient nie otrzymał przed podjęciem współpracy informacji o warunkach lub linku do strony https://copypaula.pl/jak-przebiega-wspolpraca

Paula Traub-Stanikowska CopyPaula.pl